lördag 6 februari 2010

kungen

Nu har jag trakigt. Bredvid mig sitter en argentinska och spelar harpan och skrattar. jag ar lite avundsjuk pa hennes formaga att roa sig sjalv. sjalv fordriver jag tiden, tills nasta pillerkur, genom att googla carola och anton abele. dagens drombokning till emmaboda, vilken duo! mer sjalvmedomkan i politiken! i morse akta jag bat pa titikakasjon och titade pa flytande oar byggda av vass. manniskorna som bor dar far reumatism nar dom ar 30 pga det fuktiga klimatet, dom ville att vi skulle sjanka pengar till mediciner, jag tycker dom kan flytta in till land istallet. eller i alla fall aka in till land for att sova nar turisterna har akt darifran. det maste val anda finnas en grans for hur stalt man kan vara over sina traditioner. far man reumatism vid 30 for att man envisas med att bo pa en flytande vasso nar man lika garan kan bo pa land 15 min darifran sa far man nog satta sig ner och ta en funderare over livet. kanse finns det skatteskal och andra fordelar jag inte kanner till, eller sa hittade dom bara pa allt me reumatismen for att vi skulle tycka synd om dem och skanak pengar. hur som helst kopte jag en maracas av dem. sa nu ska jag ova pa den sa jag kan spela manga fina visor nar jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar