torsdag 8 april 2010

istallet for musik, forvirring?

vad ska jag gora alla langa trakiga bussturer nu? suduko? korsord pa spanska? armhavningar? nar jag klev av bussen har i Tulum upptackte jag en lang reva i min gamla kank, blev as nervig och hittade till min stora lycka bade pass och pengar. glad i hagen traskade jag ned for gatan till mitt hostel och satte mig for att sy ihop vaskan. DA INSAG JAG TRAGEDINS FULLA ALVAR! min resekamrat och battre halft, ipoden var borta! vem bryr sig om pass och pengar, ha? nu kan jag lika garna aka hem tankte jag, men hur overlever man 13 timmar fly och sen ytterligare timmar pa buss och tag utan sin ipod? nej jag vet inte vad jag ska ta mig till. stranden utan p3 dokumentar kanndes valdigt ensamt idag. en sak ar klar, bob hund abstinensen kommer vara total nar jag kommer hem. AVNER, ah avner.. :´(

1 kommentar: