onsdag 14 oktober 2009

så som det är som

Jag kommer inte att bli den du vill att jag ska va som man är som du vill för du är ju inte den som jag trodde du va nej du är som han är inte som jag är du var en annan du sa något annat jag kommer aldrig att glömma vem du var jag kommer aldrig att glömma glömma glömma han kommer aldrig att va den du vill att han ska va som jag är som du vill för ni är ju inte det som jag trodde ni va nej ni är som vi är inte nått bra du är en annan säger nått annat jag kommer aldrig att glömma vem ni var jag kommer aldrig att glömma glömma glömma vi kommer aldrig att bli det du vill att vi ska va som vi var som vi vet för jag är ju inte den som jag trodde jag var nej jag är som har är inte nån annan jag är som honom vi är nått annat jag kommer aldrig att glömma vem jag är jag kommer aldrig att glömma glömma glömma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar