torsdag 4 februari 2010

turistens klagan


forkyld, hojdsjuk, ficktjuvad, machupichu bortregnat, matforgiftad. det kanns lite kass just nu. efter att ha varit risig i 5-6 dagar blev jag inlaggd pa sjukan en natt med dropp och peruanska sapoperor som behandling. lakaren var val okej, men sjukskoterskorna var rena skamtet, 3-6 av dem i mitt rum hela tiden. kanndes mer som nagon uppvisning av ett svenskt exemplar av manniskan. dom ville att jag skulle folja med ut pa kvallen, det ar ju det sista man vill nar man har magproblem. dom kan dra at helvete. jag fick i alla fall diverse piller som jag inte fattar vad dom ska vara till for. dom pracka pa mig allt dom kunde, det blir dyrt for stakars lansforsakringar det har. nej nu kanner jag egentligen bara for att ta forsta basta plan till sverige och ha snoballskrig och kaka pizza! far nojja mig med lite os pepp, tittar pa strafflaggningen fran os i lillehammer pa tuben. atta dagar kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar